Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Рогоза, М.Є. |
|
dc.contributor.author |
Скляр, А.А. |
|
dc.date.accessioned |
2012-06-19T14:05:45Z |
|
dc.date.available |
2012-06-19T14:05:45Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємства: використання для вибору стратегічного ринку збуту / М.Є. Рогоза, А.А. Скляр // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 99-102 — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35140 |
|
dc.description.abstract |
Предлагается использовать разработанные модель, алгоритм и программный продукт для решения актуальной задачи стратегического управления предприятия - выбора стратегического рынка сбыта продукции, которую выпускает предприятие. Это значительно повышает уровень качества использования системы информационного обеспечения стратегического управления предприятия. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Запропоновано використати розроблені модель, алгоритм і програмний продукт для вирішення актуальної задачі стратегічного управління підприємства - вибору стратегічного ринку збуту продукції, яку випускає підприємство, що значно підвищує рівень якості використання системи інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємством. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
It is suggested to use developed the model, the algorithm and the software for the decision of actual task of strategic management of enterprise - choice of strategic market of sale of products which is let out by an enterprise. It considerably promotes the level of quality of the use of the informative providing system of strategic management of enterprise. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємства: використання для вибору стратегічного ринку збуту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті