Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Латишева, О.В.
dc.date.accessioned 2012-06-19T13:54:03Z
dc.date.available 2012-06-19T13:54:03Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132
dc.description.abstract Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система экологического управления на предприятиях нуждается в усовершенствовании за счет создания служб экологического менеджмента. uk_UA
dc.description.abstract Показано результати досліджень сучасного стану екологічного управління та екологічного менеджменту. Визначено, що екологічне управління та екологічний менеджмент є інструментами більш ефективного і результативного впливу на стан довкілля. Доведено, що система екологічного управління на підприємствах потребує удосконалення за рахунок створення служб екологічного менеджменту. uk_UA
dc.description.abstract The results of researches of the modern state of ecological management had been shown. The ecological management is the instrument of influence on the state of environment. The ecological control system on enterprises needs improvement due to creation of services of ecological management. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис