Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модели интернет-маркетинга в международном гостиничном бизнесе

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мартовой, А.В.
dc.date.accessioned 2012-06-08T15:52:06Z
dc.date.available 2012-06-08T15:52:06Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Модели интернет-маркетинга в международном гостиничном бизнесе / А.В. Мартовой // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 132-133. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34865
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Модели интернет-маркетинга в международном гостиничном бизнесе uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис