Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Булеца, С.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2012-06-03T14:45:16Z |
|
dc.date.available |
2012-06-03T14:45:16Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Роль інформації та реклами в медичній діяльності / С.Б. Булеца // Держава і право. — 2010. — № 48. — С. 357-365. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-3349 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34396 |
|
dc.description.abstract |
Інформація повинна надаватися пацієнту з врахуванням рівня його розвитку і з
мінімальним використанням незнайомої для нього спеціальної термінології. Відмова від
інформації повинна бути зафіксована у письмовому вигляді. А також, законодавство
встанавлює ті чи інші обмеження або особливі вимоги до реклами лікувальних засобів
в залежності від категорії споживачів реклами.
Ключові слова: інформація, реклама, право, виконавець, послуга, пацієнт, лікувальний засіб. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Информация должна предоставляться пациенту с учетом уровня его развития и с
минимальным употреблением незнакомой для него специальной терминологии. Отказ от информации должен быть закрепленный в письменном виде. А также, законодательство устанавливает те или другие ограничения или особенные требования к рекламе лекарственных средств в зависимости от категории потребителей рекламы.
Ключевые слова: информация, реклама, право, исполнитель, услуга, пациент, лекарственное средство. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Information must get a patient taking into account the level of his development and with
the minimum use of the unknown for him special terminology. A waiver of information must
be fastened in writing. Also, that a legislation sets those or other limitations or special
requirements to advertising of medications depending on the category of advertising users.
Key words: information, advertising, right, performer, favour, patient, medication. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Держава і право |
|
dc.subject |
Цивільне, підприємницьке, господарське та трудове право |
uk_UA |
dc.title |
Роль інформації та реклами в медичній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті