Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Роль інформації та реклами в медичній діяльності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Булеца, С.Б.
dc.date.accessioned 2012-06-03T14:45:16Z
dc.date.available 2012-06-03T14:45:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Роль інформації та реклами в медичній діяльності / С.Б. Булеца // Держава і право. — 2010. — № 48. — С. 357-365. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-3349
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34396
dc.description.abstract Інформація повинна надаватися пацієнту з врахуванням рівня його розвитку і з мінімальним використанням незнайомої для нього спеціальної термінології. Відмова від інформації повинна бути зафіксована у письмовому вигляді. А також, законодавство встанавлює ті чи інші обмеження або особливі вимоги до реклами лікувальних засобів в залежності від категорії споживачів реклами. Ключові слова: інформація, реклама, право, виконавець, послуга, пацієнт, лікувальний засіб. uk_UA
dc.description.abstract Информация должна предоставляться пациенту с учетом уровня его развития и с минимальным употреблением незнакомой для него специальной терминологии. Отказ от информации должен быть закрепленный в письменном виде. А также, законодательство устанавливает те или другие ограничения или особенные требования к рекламе лекарственных средств в зависимости от категории потребителей рекламы. Ключевые слова: информация, реклама, право, исполнитель, услуга, пациент, лекарственное средство. uk_UA
dc.description.abstract Information must get a patient taking into account the level of his development and with the minimum use of the unknown for him special terminology. A waiver of information must be fastened in writing. Also, that a legislation sets those or other limitations or special requirements to advertising of medications depending on the category of advertising users. Key words: information, advertising, right, performer, favour, patient, medication. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Держава і право
dc.subject Цивільне, підприємницьке, господарське та трудове право uk_UA
dc.title Роль інформації та реклами в медичній діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис