Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бобало, О.
dc.date.accessioned 2012-05-31T06:03:09Z
dc.date.available 2012-05-31T06:03:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941
dc.description.abstract У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ. uk_UA
dc.description.abstract This article examines the types of budgets in accordance with the maturity budget, the features and specific sides of budgeting process marketing activity of higher education institutions. The analysis of positive and negative sides of the two methods of budgeting is held. Examples of marketing budgets for higher school are shown. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів uk_UA
dc.title.alternative Budgeting marketing activity of higher education institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис