Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бобало, О. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-31T06:03:09Z |
|
dc.date.available |
2012-05-31T06:03:09Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та
специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади
маркетингових бюджетів ВНЗ. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article examines the types of budgets in accordance with the maturity budget, the features and specific sides
of budgeting process marketing activity of higher education institutions. The analysis of positive and negative sides
of the two methods of budgeting is held. Examples of marketing budgets for higher school are shown. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Budgeting marketing activity of higher education institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті