Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ґудзь, П. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-31T05:59:58Z |
|
dc.date.available |
2012-05-31T05:59:58Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33938 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції
планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Theoretical aspects of marketing management functions on the basis of planning. Proposed approaches to practical
implementati on of marketing principles in marketing products, including informati on. This all ows you to identif y
promising directions and priorities of a marketing plan for the city |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing planning of urban development: the theoretical bases of practical use |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.48:35.072 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті