Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ґудзь, П.
dc.date.accessioned 2012-05-31T05:59:58Z
dc.date.available 2012-05-31T05:59:58Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33938
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста. uk_UA
dc.description.abstract Theoretical aspects of marketing management functions on the basis of planning. Proposed approaches to practical implementati on of marketing principles in marketing products, including informati on. This all ows you to identif y promising directions and priorities of a marketing plan for the city uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання uk_UA
dc.title.alternative Marketing planning of urban development: the theoretical bases of practical use uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48:35.072


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис