Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бережний, С. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-31T05:20:32Z |
|
dc.date.available |
2012-05-31T05:20:32Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основні моделі поведінки підприємства. Наведені результати апробації розглянутої методики. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the approach to the decision of structure to the coefficient of business reputation of enterprise is
considered. On the basis of the considered method the basic models of conduct of enterprise are certain. Resulted
results of approbation of the considered method. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Impact coefficient of business reputation on price policy of the enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
65.012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті