Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Стреблянська, І. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-31T05:08:14Z |
|
dc.date.available |
2012-05-31T05:08:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918 |
|
dc.description.abstract |
У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні
ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
An approach to planning enterprise products ales was proposed, that is based on methods of statistics and
econometrics and allows taking into account systematic effects caused by reflexive control over consumers. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Incorporating reflexive effects into enterprise sales activity planning |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8: 338.45 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті