Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Стреблянська, І.
dc.date.accessioned 2012-05-31T05:08:14Z
dc.date.available 2012-05-31T05:08:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918
dc.description.abstract У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами. uk_UA
dc.description.abstract An approach to planning enterprise products ales was proposed, that is based on methods of statistics and econometrics and allows taking into account systematic effects caused by reflexive control over consumers. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства uk_UA
dc.title.alternative Incorporating reflexive effects into enterprise sales activity planning uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8: 338.45


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис