Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Багаторівневий маркетинг: проблеми та перспективи розвитку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Стасюк, Н.
dc.contributor.author Стасюк, О.
dc.contributor.author Яковенко, Р.
dc.date.accessioned 2012-05-31T05:07:07Z
dc.date.available 2012-05-31T05:07:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Багаторівневий маркетинг: проблеми та перспективи розвитку / Н. Стасюк, О. Стасюк, Р. Яковенко // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 97-100. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33917
dc.description.abstract У статті проведено аналіз тенденцій розвитку галузі прямих продажів, визначено основні проблеми багаторівневого маркетингу як форми організації торговельної діяльності та його перспективи в рамках роздрібної торгівлі в цілому. uk_UA
dc.description.abstract In the article the trends of directs ellingbranch was dissected, the main development problems of multi level marketing as an organization form of trade activity and its future prospect in the retail system was identified. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Багаторівневий маркетинг: проблеми та перспективи розвитку uk_UA
dc.title.alternative Multilevel marketing: problems and prospects uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 346: 339.138 (477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис