Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Орлова, В. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-30T18:30:25Z |
|
dc.date.available |
2012-05-30T18:30:25Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретико-методологічні основи підтримки малого бізнесу / В. Орлова // Схід. — 2011. — № 7 (114). — С. 55-58. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33874 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості малого бізнесу та його переваги. Узагальнено теоретико-
методологічні засади та визначено актуальні напрями підтримки малих підприємств державою та великим бізнесом. Зокрема, вони стосуються вдосконалення ділового законодав-
ства, стимулювання активності малих підприємств, розширення простору (ринків) їхньої діяльності, розвитку інфраструктури тощо. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the features of small business and its benefits was considered. Summarizes the theoretical and methodological foundations and proposed auxiliary measures to support small businesses. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні основи підтримки малого бізнесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical and methodological foundations for small businesses |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658:334.012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті