Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Волошин, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-30T12:15:40Z |
|
dc.date.available |
2012-05-30T12:15:40Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Время и его образы: эпистемологический ракурс / В.В. Волошин // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 2. — С. 70-80. — Бібліогр.: 15 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-3671 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33759 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассматривается время как одно из оснований эпистемологии и атрибут познающего человека.
Фундаментальной темпоральной проблемой философии и теологии является дихотомия время-вечность.
Универсум рассуждений о времени нестабилен, образы времени имеют субъективную природу. Объективность
времени не исключает плюрализма в понимании и объяснении темпоральности. Это позволяет признать гипотезу
наиболее адекватной формой организации социально-гуманитарного знания. Предлагается рассматривать
пять типов образов времени: физическое время, философское, социально-историческое, индивидуальное,
священное. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто час як одну із підвалин епістемології та атрибут людини, що пізнає. Фундаментальною
темпоральною проблемою філософії та теології є дихотомія час-вічність. Універсум міркувань про час не
є стабільним, образи часу мають суб’єктивну природу. Об’єктивність часу не виключає плюралізму у
розумінні та з’ясуванні темпоральності. Це дозволяє визнати гіпотезу як найбільш адекватну форму
організації соціально-гуманітарного знання. Пропонується розглядати п’ять типів образів часу: фізичний
час, філософський, соціально-історичний, індивідуальний, священний. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The time is considered as one of the bases of epistemology and attribute of the person who gets to know. The
fundamental temporary problem of philosophy and theology is a dichotomy time-eternity. Universum of
discourses about time is sloppy, images of time have a subjective nature. Objectivity of time does not exclude
pluralism in understanding and explanation of temporality. This allows to acknowledge the hypothesis as the
most identical form of organizations of social-humanitarian knowledge. It is offered to consider five types of
images of time: physical time, philosophical, social-historic, individual, sacred. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука. Релігія. Суспільство |
|
dc.subject |
Філософія |
uk_UA |
dc.title |
Время и его образы: эпистемологический ракурс |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Час та його образи: епістемологічний ракурс |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Time and its Images: Epistemological Point of View |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
115+165.15+291.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті