Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, О.
dc.date.accessioned 2012-05-29T19:27:15Z
dc.date.available 2012-05-29T19:27:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку / О. Марченко // Схід. — 2011. — № 2 (109). — С. 123-127. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33668
dc.description.abstract На основі аналізу теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця ХІХ - початку ХХ століття встановлено визначальні соціокультурні механізми та конкретно-історичні особливості формування особистості в освітньому просторі модерного зразка. uk_UA
dc.description.abstract Based on the analysis of theoretical and philosophical orientation of philosophical and educational thought at the end of XIX - beginning of the twentieth century, established mechanisms for determining the socio-cultural and specific historical features of the formation of personality in the educational space of Modernity. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку uk_UA
dc.title.alternative Personality in the educational space of modernity: priorities and vectors of development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001:37.013


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис