Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Марченко, О. |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-29T19:27:15Z |
|
dc.date.available |
2012-05-29T19:27:15Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку / О. Марченко // Схід. — 2011. — № 2 (109). — С. 123-127. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33668 |
|
dc.description.abstract |
На основі аналізу теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної
думки кінця ХІХ - початку ХХ століття встановлено визначальні соціокультурні механізми
та конкретно-історичні особливості формування особистості в освітньому просторі модерного зразка. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Based on the analysis of theoretical and philosophical orientation of philosophical and educational thought at the end of XIX
- beginning of the twentieth century, established mechanisms for determining the socio-cultural and specific historical features
of the formation of personality in the educational space of Modernity. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Філософія |
uk_UA |
dc.title |
Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Personality in the educational space of modernity: priorities and vectors of development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
001:37.013 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті