Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговый аспект исследования человеческих ресурсов предприятий рекреационного комплекса Южного берега Крыма

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Малышенко, К.
dc.date.accessioned 2012-05-26T17:25:23Z
dc.date.available 2012-05-26T17:25:23Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Маркетинговый аспект исследования человеческих ресурсов предприятий рекреационного комплекса Южного берега Крыма / К. Малышенко // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 58. — С. 61-63. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33016
dc.description.abstract Статья посвящена вопросам анализа человеческих ресурсов предприятий рекреационного комплекса ЮБК в аспекте формирования маркетинговой стратегии. В результате анализ выделены группы предприятий рекреационного комплекса и определены их особенности. Предложена методика формирования ценовой стратегии предприятий рекреационного комплекса ЮБК. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням аналізу людських ресурсів підприємств рекреаційного комплексу ЮБК в аспекті формування маркетингової стратегії. У результаті аналізу виділені групи підприємств рекреаційного комплексу і визначені їхні особливості. Запропоновано методику формування цінової стратегії підприємств рекреаційного комплексу Південного Берега Криму. uk_UA
dc.description.abstract L'article est consacre aux questions de l'analyse des ressources humaines des entreprises du secteur touristique de la region de la Grande Yalta dans l'aspect de la formation de la strategie de marketing.Le resultat l'analyse est la defintion des particularites des groupes des entreprises du secteur touristique. On a propose la methode de la formation de la strategie des prix des entreprises de ce secteur. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Маркетинговый аспект исследования человеческих ресурсов предприятий рекреационного комплекса Южного берега Крыма uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис