Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості міжфірмових взаємовідносин суб'єктів промислового ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бутенко, Н.
dc.date.accessioned 2012-05-26T09:58:09Z
dc.date.available 2012-05-26T09:58:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Особливості міжфірмових взаємовідносин суб'єктів промислового ринку / Н. Бутенко // Схід. — 2011. — № 2 (109). — С. 10-16. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32903
dc.description.abstract У статті на основі використання системного підходу розглянуто специфіку міжфірмових взаємовідносин на промисловому ринку. Запропоновано класифікацію міжфірмових взаємовідносин із позиції постачальників, споживачів, внутрішніх та горизонтальних взаємовідносин. uk_UA
dc.description.abstract On the basis of system approach depicted in an article, shows specificity of intercompany relationships in the industrial market. There was introduces classification of intercompany relationships from the perspective of suppliers, customers, internal and horizontal relationships. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Особливості міжфірмових взаємовідносин суб'єктів промислового ринку uk_UA
dc.title.alternative Features intercompany relationship between subjects of industrial market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис