Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бондаренко, М.П.
dc.date.accessioned 2012-04-06T09:53:55Z
dc.date.available 2012-04-06T09:53:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку / М.П. Бондаренко // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 1-2. — С. 47-50. — Бібліогр.: 17 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32026
dc.description.abstract У статті досліджено роль туризму в економічному житті України, розкрито рівень інтегрованості національного туристичного сектору в міжнародний ринок туристичної пропозиції, показано динаміку розвитку туризму в історичній ретроспективі, проаналізовано структуру туристичних потоків, а також пріоритетність тенденцій розвитку туристичного сектору.Визначено ряд факторів, що перешкоджають реалізації наявних і потенційних конкурентних переваг, отриманню економічних вигод та загальній конкурентності України. uk_UA
dc.description.abstract В статье исследована роль туризма в экономической жизни Украины, раскрыт уровень интегрированности национального туристического сектора в международный рынок туристического предложения, показана динамика развития туризма в исторической ретроспективе, проанализирована структура туристических потоков, а также приоритетность тенденцій развития туристического сектора. Определен ряд факторов, препятствующих реализации имеющихся и потенциальных конкурентних преимуществ, получению экономических выгод и общей конкурентности Украины. uk_UA
dc.description.abstract In the article the role of tourism in the economical life of Ukraine is researched, level of national tourism sector integration into international market of tourism supply is discovered, a historical retrospective of development dynamics is shown, tourist flow structure as well as priority tendencies of tourism sector development are analyzed. The range of factors preventing realization of current and potential competitive advantagies, economic benefits achievement and total competitiveness of Ukraine is defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Світове господарство і міжнародні економічні відносини uk_UA
dc.title Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку uk_UA
dc.title.alternative Позиционирование украины на международном туристическом рынке uk_UA
dc.title.alternative The positioning of ukraine on the international tourism market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.9(4)+339.137.2+338.48


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис