Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Балицький, О.І.
dc.contributor.author Ріпей, І.В.
dc.contributor.author Онищак, О.Я.
dc.date.accessioned 2012-03-15T21:30:16Z
dc.date.available 2012-03-15T21:30:16Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС / О.І. Балицький, І.В. Ріпей, О.Я. Онищак // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2009. — Т. 45, № 6. — С. 65-69. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31726
dc.description.abstract Виявлено, що у вихідному стані ударна в’язкість сталі 12Х1МФ за кімнатної температури найчастіше вища, ніж за підвищеної (545°С), як для металу із задовільною, так і бракованою мікроструктурою. Показано, що в умовах тривалої експлуатації парогонів ТЕС ударна в’язкість сталі за кімнатної температури зазвичай знижується, водночас за робочої змінюється несуттєво, а отже, опір крихкому руйнуванню металу стає нижчим, ніж за підвищеної (робочої). Виявлено випадки анізотропії ударної в’язкості металу, вирізаного зі згину парогону з тріщиноподібними дефектами. Визначено кореляційну залежність ударної в’язкості за кімнатної температури із відносним звуженням, одержаним під час випроб на статичний розтяг. uk_UA
dc.description.abstract В отличие от исходного состояния после длительной эксплуатации ударная вязкость металла паропровода при комнатной температуре ниже, чем при рабочей. Он при наличии трещиноподобных дефектов характеризуется анизотропией ударной вязкости. Снижение относительного сужения, как правило, сопровождается падением ударной вязкости, хотя разброс значений существенный. uk_UA
dc.description.abstract Contrary to the initial state the impact toughness of pipe-line metal after longtime service at room temperature is lower than than at the service one. The pipeline metal in the presence of crack-like defects is characterized by the anisotropy of impact toughness. The decrease of the relative narrowing in area is accompanied, as a rule, by the decrease of impact toughness, although the scattering of values is significant. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС uk_UA
dc.title.alternative Change of 12Х1МФ steel impact toughness under FPP steam pipelines operation uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.165:620.169


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис