Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Лазуткіна, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2012-03-02T15:20:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-02T15:20:28Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України / А.В. Лазуткіна // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 189-196. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31275 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто перелік факторів, що можуть впливати на ефективність упровадження та використання основних засобів маркетингових комунікацій, зокрема мерчандайзингу, та їх вплив на обсяги збуту продукції підприємств сокової галузі.
Ключові слова: маркетингові комунікації, мерчандайзинг, виробник, дистриб'ютор, роз-дрібна мережа. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассмотрен перечень факторов, влияющих на эффективность внедрения и использования основных средств маркетинговых коммуникаций, в частности мерчандайзинга, и их влияние на объемы сбыта продукции предприятий соковой отрасли.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, мерчандайзинг, производитель, дистрибьютор, розничная сеть. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article describes the list of factors that may have influence on the effectiveness of introduction and use of basic tools of marketing communications, in particular merchandising and its impact on sales volumes of the juice industry companies.
Keywords: marketing communications, merchandising, manufacturer, distributor, retail network. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка промисловості |
|
dc.subject |
Економічні аспекти промислового виробництва |
uk_UA |
dc.title |
Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Факторы, влияющие на эффективность мерчандайзинга для ведущих предприятий соковой отрасли Украины |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Factors influencing the effectiveness of merchandising for leading companies in the juice industry of Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті