Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лазуткіна, А.В.
dc.date.accessioned 2012-03-02T15:20:28Z
dc.date.available 2012-03-02T15:20:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України / А.В. Лазуткіна // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 189-196. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31275
dc.description.abstract Розглянуто перелік факторів, що можуть впливати на ефективність упровадження та використання основних засобів маркетингових комунікацій, зокрема мерчандайзингу, та їх вплив на обсяги збуту продукції підприємств сокової галузі. Ключові слова: маркетингові комунікації, мерчандайзинг, виробник, дистриб'ютор, роз-дрібна мережа. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрен перечень факторов, влияющих на эффективность внедрения и использования основных средств маркетинговых коммуникаций, в частности мерчандайзинга, и их влияние на объемы сбыта продукции предприятий соковой отрасли. Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, мерчандайзинг, производитель, дистрибьютор, розничная сеть. uk_UA
dc.description.abstract This article describes the list of factors that may have influence on the effectiveness of introduction and use of basic tools of marketing communications, in particular merchandising and its impact on sales volumes of the juice industry companies. Keywords: marketing communications, merchandising, manufacturer, distributor, retail network. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject Економічні аспекти промислового виробництва uk_UA
dc.title Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України uk_UA
dc.title.alternative Факторы, влияющие на эффективность мерчандайзинга для ведущих предприятий соковой отрасли Украины uk_UA
dc.title.alternative Factors influencing the effectiveness of merchandising for leading companies in the juice industry of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис