Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Звягінцева, О.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2012-03-01T15:23:17Z |
|
dc.date.available |
2012-03-01T15:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252 |
|
dc.description.abstract |
Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні.
Ключові слова: маркетинг, доцільність використання маркетингу, теорія маркетингу, практика маркетингу, УАМ. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Представлена эволюция теоретических принципов и практических мероприятий маркетинга в Украине начиная со времени существования Советского Союза до независимости страны. Проведен анализ трудов известных маркетологов – теоретиков и практиков, которые оказали большое влияние на развитие маркетинга в Украине.
Ключевые слова: маркетинг, целесообразность использования маркетинга, теория маркетинга, практика маркетинга, УАМ. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The evolution of theoretical principles and practical measures of marketing in Ukraine since the Sovien Union till the independence of the country is presented. The analysis of the well-known marketing specialists’ works was made, including the works of theorists and practical workers who had a great influence on marketing development in Ukraine.
Keywords: marketing, expediency of using marketing, marketing theory, practice in marketing, UAM. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка промисловості |
|
dc.subject |
Проблеми сучасної економіки |
uk_UA |
dc.title |
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Становление и развитие теории и практики маркетинга в Украине |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation and development of marketing theory and practice in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті