Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Телишевська, Л.І.
dc.date.accessioned 2012-03-01T15:13:03Z
dc.date.available 2012-03-01T15:13:03Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244
dc.description.abstract Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены основные вопросы активизации маркетинговой товарной политики при условии внедрения инноваций и повышения, а также инновационной активности предприятия. Ключевые слова: инновации, маркетинговая концепция, маркетинговая товарная политика, товарная политика, товарная инновация. uk_UA
dc.description.abstract The paper covers the issues of activation of the marketing product policy under conditions of innovations introduction, as well as enhancement of enterprise’s innovation activity. Keywords: innovations, marketing conception, marketing commodity policy, commodity policy, product innovation. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject НТП та організація виробництва uk_UA
dc.title Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики uk_UA
dc.title.alternative Повышение инновационной активности предприятий при условии реализации маркетинговой товарной политики uk_UA
dc.title.alternative Enhancing innovation activity of enterprises under implementation of marketing product policy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис