Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мойсеєнко, Ю.В.
dc.date.accessioned 2012-02-15T19:10:42Z
dc.date.available 2012-02-15T19:10:42Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права / Ю.В.Мойсеєнко // Наука та наукознавство. — 2010. — № 3. — С. 12-23. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0374-3896
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/30838
dc.description.abstract Розглянуто питання трансформації маркетингового комплексу промислової власності на прикладі потоків інформації в економіці та правовому середовищі в контексті його апробації як одного з елементів формування механізму державної інноваційної політики. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрен вопрос трансформации маркетингового комплекса промышленной собственности на примере потоков информации в экономике и правовой среде в контексте его апробации как одного из элементов формирования механизма государственной инновационной политики. uk_UA
dc.description.abstract Issues concerning transformation of marketing complex of the Industrial Property are studied through analyzing information flows in the economy and the legal environment, for purposes of its approbation as a component in building up the mechanism of the innovation policy of the state. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та наукознавство
dc.subject Наука та інноваційний розвиток економіки і суспільства uk_UA
dc.title Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговый комплекс промышленной собственности как элемент механизма взаимодействия экономики и права uk_UA
dc.title.alternative Marketing Complex of the Industrial Property as a Component in the Mechanism of Interactions between the Economy and the Law uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис