Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Длігач, А.О.
dc.date.accessioned 2009-05-29T12:10:27Z
dc.date.available 2009-05-29T12:10:27Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959
dc.description.abstract Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточної конкурентної ситуації на ринку, а й з перетворенням одержаної інформації в напрями створення відмітних характеристик торгової марки, які б дозволили підприємству обійти конкурентів і представити на ринку товар, що має цінність для споживачів. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об’єднаних просторів. Матеріал статті містить цікаві практичні приклади українського та зарубіжних ринків. ---------- en_US
dc.description.abstract Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Отражен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств. ---------- en_US
dc.description.abstract The article concerns with the essence and the importance of generation of the maps for perception by customers to find out the customers’ preferences in order to correct and to develop positioning strategies for the trademarks of the enterprise. The article covers the question of identification and analysis of key divergences in positioning strategies of trademarks by consequential generation of the joint spaces maps. ----------- en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject НТП та організація виробництва en_US
dc.title Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів en_US
dc.title.alternative Анализ расхождений в позиционированииметодом построения карт объединенных пространств en_US
dc.title.alternative Analysis of divergences in positioning by the method of generation of the joint spaces maps en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис