Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Журавльова, О.І.
dc.date.accessioned 2011-12-14T12:16:32Z
dc.date.available 2011-12-14T12:16:32Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530
dc.description.abstract У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются история происхождения, развитие, мерчендайзинга как составной части культуры современного рынка. uk_UA
dc.description.abstract Merchandayzing as component part of culture of modern market, the history and development are considered in article. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку uk_UA
dc.title.alternative Мерчендайзинг в контексте культуры современного рынка uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 141.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис