Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Веримейчик, О.Ф.
dc.date.accessioned 2009-05-22T13:53:28Z
dc.date.available 2009-05-22T13:53:28Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку / О.Ф. Веримейчик // Економіка пром-сті. — 2006. — № 3. — С. 180-185. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2945
dc.description.abstract Розглянуто переваги і недоліки різних підходів до оцінки позиціонування підприємств на автомобільному ринку. На основі виконаного аналізу запропоновано для оцінки позицій підприємств та його продукції адаптовану систему CAMEL, яка передбачає рейтингування. Для одержання рейтингової оцінки використано гнучкий обчислювальний алгоритм, який реалізує можливості математичної моделі порівняльної оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства і має широку апробацію на практиці. ---------- en_US
dc.description.abstract Рассмотрены преимущества и недостатки разных подходов к оценке позиционирования предприятий на автомобильном рынке. На основе выполненного анализа предложена для оценки позиций предприятий и его продукции адаптированная система CAMEL, которая предусматривает рейтингование. Для получения рейтинговой оценки используется гибкий вычислительный алгоритм, который реализуевозможности математической модели сравнительной оценки производственно-хозяйственной деятельности предприятия и имеет широкую апробацию на практике. ---------- en_US
dc.description.abstract Advantages and drawbacks of different approaches to estimation of enterprises positioninon the car market are considered. On the basis of conducted analysis, the adapted system CAMEL to estimate the enterprises position and their products is offered that provides for rating. To obtain the rating estimation, a flexible calculating algorithm is used that realizes possibilities of a mathematical model as for a comparative estimation of the enterprise’s production-economic activity, it is widely approved in practice. --------- en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject Економічні аспекти промислового виробництва en_US
dc.title Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку en_US
dc.title.alternative Оценка позиционирования предприятий на автомобильном рынке en_US
dc.title.alternative Estimation of enterprises positioning on the car market en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис