Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

"Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зарічук, О.Л.
dc.date.accessioned 2011-12-13T15:46:39Z
dc.date.available 2011-12-13T15:46:39Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.) / О.Л. Зарічук // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 39-43. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29444
dc.description.abstract У статті розглядається один з підходів новаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст. в Німеччині, який отримав назву «нове виховання». Найбільш відомими «школами нового типу» стали сільсько-виховні будинки Г. Літца та «Вільна шкільна громада Віккерсдорф» Г. Вінекена. Авторка акцентує увагу на нових засобах виховання та формах організації діяльності учнів, що використовувалися педагогами-новаторами, таких як виховання через «товариства» або «родини», впровадження самоврядування, використання праці у майстернях, фізичне та культурне виховання, а також формування особистості, яка б змогла у майбутньому вплинути на долю держави. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается один из видов новаторской педагогики конца ХІХ – начала ХХ вв. в Германии, который получил название «новое воспитание». Самыми известными «школами нового типа» стали сельско-воспитательные дома Г. Литца и «Свободная школьная община Виккерсдорф» Г. Винекена. Автор акцентирует внимание на новых способах воспитания и формах организации ученической деятельности, которые применялись педагогами-новаторами, таких как воспитание в «товариществах» или «семьях», введение самоуправления, использование труда, физическое и культурное воспитание, а также формирование личности, которая смогла бы в будущем повлиять на судьбу государства. uk_UA
dc.description.abstract In the article we can read about a kind of innovation in pedagogics at the end of the 19 th and beginning of the 20 th century in Germany which was called «new education». G. Lits «rural well-bred schools» and G. Vinekin «Free school of Wickersdorff» became the most famous school of new type. The author pay attention to the new forms of education and organizing of pupil’s activity whith were used by innovator-teachers as their education in «companies» or «families», introduction of self-managing, using of labour, physical and cultural education and also a formation of a person, who would influence the desting of a state. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Історія uk_UA
dc.title "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.) uk_UA
dc.title.alternative «Новое воспитание» в школе в Германской империи (1871 – 1914 гг.) uk_UA
dc.title.alternative «New Education» at School in German Empire (1871 – 1914) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 94(430):371.4«1871-1914»


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис