Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Журавлева, О.И. |
|
dc.date.accessioned |
2011-12-06T06:54:30Z |
|
dc.date.available |
2011-12-06T06:54:30Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы / О.И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 1. — С. 41-53. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-3671 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29127 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются этапы развития рекламы как формы современной коммуникации с точки
зрения ее значимости в процессе культурной и духовной идентификации современной личности и
общества. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються етапи розвитку реклами як форми сучасної комунікації з точки зору її значущості
в процесі культурної і духовної ідентифікації сучасної людини та суспільства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article stages are considered of development of advertising as forms of modern kom-munikatіon from point
of its meaningfulness in the process of cultural and spiritual identifikation modern personality and company. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука. Релігія. Суспільство |
|
dc.subject |
Філософія |
uk_UA |
dc.title |
Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Культурологічні аспекти комунікаційної стратегії сучасної реклами |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Aspects of the Communication Strategy of Modern Advertising |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
130.2:339.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті