Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Василенко, М.О.
dc.date.accessioned 2011-10-27T13:09:49Z
dc.date.available 2011-10-27T13:09:49Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1815-2066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071
dc.description.abstract Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та інновації
dc.subject Правова охорона інтелектуальної власності uk_UA
dc.title Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис