Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кендюхов, О.В.
dc.date.accessioned 2009-02-27T13:56:31Z
dc.date.available 2009-02-27T13:56:31Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800
dc.description.abstract Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ---------- en_US
dc.description.abstract Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ---------- en_US
dc.description.abstract The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ---------- en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject НТП та організація виробництва en_US
dc.title Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу en_US
dc.title.alternative Возможности применения методологии математического анализа в брендинге en_US
dc.title.alternative Possibilities of application of mathematical analysis methodology in branding en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис