Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Заремба, П.А. |
|
dc.date.accessioned |
2009-02-27T13:49:51Z |
|
dc.date.available |
2009-02-27T13:49:51Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы / П.А. Заремба // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 92-97. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2797 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються проблеми й перспективи формування вертикальних і горизонтальних маркетингових схем на ринку м'ясної продукції України.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Рассматриваются проблемы и перспективы формирования вертикальных и горизонтальных маркетинговых схем на рынке мясной продукции Украины.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Problems and prospects for formation of virtical and horizontal schemes on the meat market of Ukraine are considered.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
Промисловість: проблеми розвитку та управління |
en_US |
dc.title |
Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы |
en_US |
dc.title.alternative |
Вертикальні й горизонтальні маркетингові схеми на ринку м'ясної продукції України: проблеми й перспективи |
en_US |
dc.title.alternative |
Virtical and horizontal marketing schemes on the meat market of Ukraine: problems and prospects |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті