Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Заремба, П.А.
dc.date.accessioned 2009-02-27T13:49:51Z
dc.date.available 2009-02-27T13:49:51Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы / П.А. Заремба // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 92-97. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2797
dc.description.abstract Розглядаються проблеми й перспективи формування вертикальних і горизонтальних маркетингових схем на ринку м'ясної продукції України. ---------- en_US
dc.description.abstract Рассматриваются проблемы и перспективы формирования вертикальных и горизонтальных маркетинговых схем на рынке мясной продукции Украины. ---------- en_US
dc.description.abstract Problems and prospects for formation of virtical and horizontal schemes on the meat market of Ukraine are considered. ---------- en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject Промисловість: проблеми розвитку та управління en_US
dc.title Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы en_US
dc.title.alternative Вертикальні й горизонтальні маркетингові схеми на ринку м'ясної продукції України: проблеми й перспективи en_US
dc.title.alternative Virtical and horizontal marketing schemes on the meat market of Ukraine: problems and prospects en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис