Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маніпуляція в телефонному консультуванні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Карковська, Р.
dc.date.accessioned 2011-10-03T17:35:22Z
dc.date.available 2011-10-03T17:35:22Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Маніпуляція в телефонному консультуванні / Р. Карковська // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 5. — С. 201-208. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0078
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27361
dc.description.abstract Розглянуто зміст та особливості маніпулятивного впливу, до яких належать прихованість мети та засобів маніпулянта і прийняття адресатом на себе відповідальності за події. Проаналізовано причини усвідомлюваного та неусвідомлюваного суб’єктом маніпулювання. Розкрито специфіку маніпулятивного впливу в телефонному консультуванні. Вивчено основні типологічні особливості абонентів, які маніпулюють під час телефонного діалогу. Подано аналіз доступних консультанту телефону довіри способів пасивного та активного захисту від маніпуляції абонентів. Розглянуто особливості прихованого впливу, який здійснює консультант на абонента через використання в діалозі навичок активного слухання. Обґрунтовано неприпустимість використання консультантом телефону довіри контрманіпуляції як форми активного захисту від прихованого впливу абонента. uk_UA
dc.description.abstract Contents and features of manipulating infl uence, to which belong hidden aims and facilities of manipulator and acceptance by an addressee the responsibility for that which takes place, are considered in the article. Reasons of realization by the subject of infl uence realized and unrealized manipulation are analysed. The specifi city of manipulating infl uence is exposed in the telephone advising. The basic typology features of subscribers, which manipulate during a telephone dialogue, are analysed. The analysis of accessible to the consultant of telephone of trust methods of the passive and active protecting from manipulating infl uence of subscribers is carried out. The features of the hidden infl uence which the consultant carries out on a subscriber through the use in the dialogue the skills of active listening are considered. Impermissibility of the use by the consultant of telephone of trust the reverse manipulation as a form of active protection against the hidden infl uence of subscriber is considered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Західний науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Соціогуманітарні проблеми людини
dc.subject Психологічне здоров’я особи і суспільства uk_UA
dc.title Маніпуляція в телефонному консультуванні uk_UA
dc.title.alternative A manipulation in telephone advising uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 159.98


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис