Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ягельська, К.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2009-02-13T15:08:01Z |
|
dc.date.available |
2009-02-13T15:08:01Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций; выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов; предложено дифференцировать такие понятия, как паблисити и пропаганда.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Various approaches to separation and determination of component elements of business communications are considered; main specific signs of separatable elements are distinguished and groupped; such notions as publicity and propaganda are offered to be differentiated.
----------- |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
НТП та організація виробництва |
en_US |
dc.title |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
en_US |
dc.title.alternative |
Место и роль PR в бизнес-коммуникациях |
en_US |
dc.title.alternative |
Place of PR in business communications |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті