Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ягельська, К.Ю.
dc.date.accessioned 2009-02-13T15:08:01Z
dc.date.available 2009-02-13T15:08:01Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716
dc.description.abstract Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ---------- en_US
dc.description.abstract Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций; выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов; предложено дифференцировать такие понятия, как паблисити и пропаганда. ---------- en_US
dc.description.abstract Various approaches to separation and determination of component elements of business communications are considered; main specific signs of separatable elements are distinguished and groupped; such notions as publicity and propaganda are offered to be differentiated. ----------- en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject НТП та організація виробництва en_US
dc.title Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях en_US
dc.title.alternative Место и роль PR в бизнес-коммуникациях en_US
dc.title.alternative Place of PR in business communications en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис