Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Деякі аспекти моделювання особливостей впливу батьківських установок на сприймання реклами дітьми

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Оленич, А.К.
dc.date.accessioned 2011-09-27T16:00:31Z
dc.date.available 2011-09-27T16:00:31Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Деякі аспекти моделювання особливостей впливу батьківських установок на сприймання реклами дітьми / А.К. Оленич // Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 54. — С. 45-48. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0067
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27086
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України
dc.title Деякі аспекти моделювання особливостей впливу батьківських установок на сприймання реклами дітьми uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 159.9.072.432


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис