Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Оленич, А.К. |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-27T16:00:31Z |
|
dc.date.available |
2011-09-27T16:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Деякі аспекти моделювання особливостей впливу батьківських установок на сприймання реклами дітьми / А.К. Оленич // Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 54. — С. 45-48. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0067 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27086 |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України |
|
dc.title |
Деякі аспекти моделювання особливостей впливу батьківських установок на сприймання реклами дітьми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
159.9.072.432 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті