Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Романенко, І.П.
dc.date.accessioned 2011-09-26T19:10:50Z
dc.date.available 2011-09-26T19:10:50Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028
dc.description.abstract Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для споживачів, так і для виробників; розроблено заходи, необхідні для інтеграції засад МВ у ринкову діяльність вітчизняних товаровиробників. Ключові слова: маркетинг відносин, інструментальний (операційний) маркетинг, соціально-етичний аспект, стратегічний підхід, конкурентоспроможність товаровиробників. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены причины сосредоточенности отечественных производителей на подходах операционного маркетинга, изменения в материально-духовных ценностях украинцев вследствие его влияния; описаны отличия инструментального (операционного) маркетинга от маркетинга отношений (МО); сформулированы преимущества использования МО как для потребителей, так и для производителей; разработаны мероприятия, необходимые для интеграции МО в рыночную деятельность отечественных производителей. Ключевые слова: маркетинг отношений, инструментальный (операционный) маркетинг, социально-этический аспект, стратегический под-ход, конкурентоспособность товаропроизводителей. uk_UA
dc.description.abstract The article reviews the reasons for concentra-tion of the domestic producers on the approaches of operational marketing and changes in the material-spiritual values of the Ukrainians because of its influence; the differences between the instrumental (operational) marketing and marketing of relations are described; the advantages of the use of marketing of relations are formulated both for users and producers; measures necessary for integration of marketing of relations into the market activity of domestic producers have been worked out. Keywords: marketing of relations, instrumental (operational) marketing, socio ethical aspect, strategic approach, competitiveness of commodity pro-du¬cers. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Соціально-економічні аспекти промислової політики uk_UA
dc.title Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект uk_UA
dc.title.alternative Трансформация маркетинга: социально-этический аспект uk_UA
dc.title.alternative Transformation of marketing: a socio-ethical aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис