Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний ...
Розглянуто основні зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено основні напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих факторів.
-------
Розглядаються проблеми розподілу загальновиробничих витрат на постійні та змінні в реальних умовах виробництва та пропонується статистична модель вирішення цих питань.
----------
Розглянуті різні методичні підходи щодо оцінки фінансового стану підприємств. Запропоновано модель класифікації фінансового стану на основі багатомірного статистичного аналізу.
----------
Описаний підхід щодо побудови розподіленої динамічної моделі розвитку проблемних ситуацій на підприємстві без врахування керуючих впливів, в основу якої покладено процедури синтезу імітаційної моделі прогнозування ситуацій, ...