Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кендюхов, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2008-12-18T14:55:32Z |
|
dc.date.available |
2008-12-18T14:55:32Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Ефективність використання марочного капіталу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2008. — № 3. — С. 96-103. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2619 |
|
dc.description.abstract |
Визначено сутність поняття "марочний капітал"; розкрито зміст бенчмаркінгу як методу оцінки ефективності управління; розроблено методику оцінки ефективності управління марочним капіталом на основі концепції бенчмаркінгу.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Определена сущность понятия «марочный капитал»; раскрыто содержание бенчмаркинга как метода оценки эффективности управления; разработана методика оценки эффективности управления марочным капиталом на основе концепции бенчмаркинга.
-------- |
en_US |
dc.description.abstract |
The essence of the notion "brand capital" is defined; conception of the benchmarking as a method of estimation of management efficiency is presented; the technique for estimation of efficiency of management of the brand capital on the basis of conception of benchmarking is developed.
-------- |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
Економічні аспекти промислового виробництва |
en_US |
dc.title |
Ефективність використання марочного капіталу |
en_US |
dc.title.alternative |
Эффективность использования марочного капитала |
en_US |
dc.title.alternative |
Efficiency of the brand capital use |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті