Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методические приемы повышения эффективности самостоятельной работы студентов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пронина, Н.В.
dc.contributor.author Сосновский, Ю.В.
dc.contributor.author Чирский, Н.В.
dc.date.accessioned 2011-08-16T20:26:26Z
dc.date.available 2011-08-16T20:26:26Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Методические приемы повышения эффективности самостоятельной работы студентов / Н.В. Пронина, Ю.В. Сосновский, Н.В. Чирский // Таврический медико-биологический вестник. — 2010. — Т. 13, № 3 (51). — С. 172-175. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2070-8092
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25525
dc.description.abstract Навчання студентів у режимі самостійної роботи є основним видом діяльності з рівною мірою відповідальності університету, як і за результат їхньої аудиторної роботи. Тому, університет повинен надати студентам методичну підтримку й забезпечити належний контроль за рівнем засвоєння самостійно вивчених питань. При цьому варто враховувати швидко мінливі принципи й форми надання інформації, а так само нові підходи до її сприйняття молодими користувачами - сучасними студентами. Крім того, контроль знань перевіркою правильності відповідей на формально поставлені питання, не є сучасним с точки зору вимог, щодо підготовки кваліфікованого фахівця, який повинен уміти приймати рішення на підставі своїх дій/досліджень і усвідомлювати відповідальність за їхнє прийняття. Вивчення питань теорії з використанням комп’ютерних версій моделей реальних процесів і властивостей біологічних структур з елементами їхніх досліджень як форма організації самостійної роботи студентів авторам представляється ефективною для підготовки сучасних фахівців-медиків по теоретичних дисциплінах. uk_UA
dc.description.abstract The students self-study is the part of their University study that is of the University responsibility. Consequently, this students’ activity methodological support, as well as its control with score gained are of the University duty. For the first the modern approaches and forms of the information supply should be taken in account to be adequate to the nowadays information users’ as students’ experience. Moreover, the only answers to formal questions could not be considered as required control in case of future specialists training who should be responsible for their decisions proved. The theory study using computer models of the real biological objects processes and properties in the form as their investigations are suggested as to be effective in the theoretical medical disciplines teaching. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Таврический медико-биологический вестник
dc.subject Оригинальные статьи uk_UA
dc.title Методические приемы повышения эффективности самостоятельной работы студентов uk_UA
dc.title.alternative Методичні прийоми підвищення ефективності самостійної роботи студентів uk_UA
dc.title.alternative Methodology of students’ self-study effectiveness enhance uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378: 61:371.214:577.3:6 (61)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис