Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Осипчук, М.
dc.date.accessioned 2011-08-02T22:45:10Z
dc.date.available 2011-08-02T22:45:10Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0072
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216
dc.description.abstract Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены подходы к оценке национальных брендов стран Центрально-Восточной Европы (ЦВЕ) с помощью индексов С.Анхольта и East West Communications. Определены корреляционные связи между индексами национального бренда, туристическими прибытиями и доходами от туризма в исследуемых странах. uk_UA
dc.description.abstract Nation brands assessment approaches of Central and Eastern European countries (CEE) by the instrumentality of Anholt Index and East West Global Index are considered. The correlation between nation brand indexes, international tourist arrivals and tourism receipts in countries under study is detected. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Дослідження міжнародної економіки
dc.title Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації uk_UA
dc.title.alternative Брендинг как инструмент повышения эффективности функционирования туристической дестинации uk_UA
dc.title.alternative Branding as an instrument of tourist destination performance efficiency increasing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48 (4)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис