Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Давида, З.Й.
dc.date.accessioned 2011-07-12T21:41:28Z
dc.date.available 2011-07-12T21:41:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу / З.Й. Давида // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 155. — С. 64-66. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис