dc.contributor.author |
Кужилєва, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T16:54:50Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T16:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148 |
|
dc.description.abstract |
У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются вопросы создания бренда с использованием запросов и предпочтений потребителей. Поэтому усиление значимости этапов формирования бренда с использованием этих запросов потребителя на любом рынке или в другой сфере деятельности предприятия привели к необходимости формирования адекватных методов, средств, инструментов, которые способны создать успешный бренд, и позволяющие эффективно взаимодействовать предприятию и потребителю на рынке. Ключевые слова: потребитель, запросы, бренд, стратегия, сущность бренда, маркетинговые исследования, аудит бренда, этапы создания бренда. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with creating a brand with requests and preferences of consumers. Therefore, strengthening the significance of the stages of forming a brand with the use of these consumer demands in any market or other business enterprise led to the need to develop appropriate methods, tools, tools that are able to create a successful brand and to effectively interact with businesses and consumers in the market. Key words: consumer, requests, brand strategy, brand essence, market research, brand audits, brandbuilding stages. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Создание бренда с использованием запросов и предпочтений потребителей |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Creating a brand with requests and preferences of consumers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138 |
|