Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мошковська, Г.К.
dc.date.accessioned 2011-07-08T16:52:59Z
dc.date.available 2011-07-08T16:52:59Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146
dc.description.abstract У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается вопрос поведения потребителя на рынке туристических услуг. Автор изучает специфику последней на рынке агротуристичних услуг, разрабатывает рекомендации для улучшения деятельности агротуристичних предприятий. Ключевые слова: поведение потребителей, источник информации, товар, услуга. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the question of consumer’s behavior at the tourist services market. The author studies the specific features of the last at the market of agrotouristic services, develops recommendations for the agrotouristic enterprises improvement activity. Key words: consumers’ behavior, information generator, goods, service. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача uk_UA
dc.title.alternative Стратегии и методы маркетолога туристических услуг в проекции на потребителя uk_UA
dc.title.alternative The tourist services marketing specialist strategies and methods proected on a consumer uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис