Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Прищепа, Н.П. |
|
dc.contributor.author |
Прищепа, Ю.М. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T16:51:54Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T16:51:54Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства / Н.П. Прищепа, Ю.М.Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 127-131. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24145 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто актуальні проблеми формування конкурентної стратегії сучасного високотехнологічного підприємства та запропоновано узагальнену модель управління високотехнологічним підприємством, що, на думку авторів, допоможе сформувати його конкурентну стратегію. Ключові слова: бізнес, високотехнологічне підприємство, конкуренція, стратегія, управління. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены актуальные проблемы формирования конкурентной стратегии современного высокотехнологичного предприятия и предложена обобщающая модель управления высокотехнологичным предприятием, что, по мнению авторов, поможет сформулировать его конкурентную стратегию. Ключевые слова: бизнес, высокотехнологичное предприятие, конкуренция, стратегия, управление. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Forming of competition strategy of modern hi-tech enterprise is considered in the article and a summarizing case a hi-tech enterprise frame is offered, that, in opinion of authors, will help to formulate his competition strategy. Key words: business, hi-tech enterprise, competition, strategy, management. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формирование конкурентной стратегии высокотехнологичного предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Forming of competition strategy of modern hi-tech enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.24 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті