dc.contributor.author |
Ільїн, В.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T16:35:36Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T16:35:36Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації / В.Ю. Ільїн // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 22-27. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24130 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено блоки моделей національного ромбу. Вказано основні альтернативні моделі входження фірми на міжнародні ринки, серед яких визначені: експортування продукції, продаж ліцензій, франчайзинг, контракти „під ключ” і прямі зарубіжні інвестиції. Розглянуті особливості основних видів сучасних стратегій міжнародних національних компаній і вплив глобальної конкуренції. Ключові слова: глобалізація, компанія, експортування, ліцензування, франчайзинг, інвестиції, стратегія, конкуренція, ринки. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье исследовании блоки моделей национального ромба. Выделены основные альтернативные модели вхождения фирмы на международные рынки, среди которых отмечены: экспортирование продукции, продажа лицензий, франчайзинг, контракты под ключ и прямые зарубежные инвестиции. Рассмотрены особенности основных видов современных стратегий международных национальных компаний и влияние глобальной конкуренции. Ключевые слова: глобализация, компания, экспортирование, лицензирование, франчайзинг, инвестиции, стратегия, конкуренция, рынки. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article research blocks of models of national rhombus. The basic alternative models of including of firm are indicated to the international markets, among which selected: exportation of products, sale of licenses, contracts turnkey and direct foreign investments. The features of basic types of modern strategies of international national companies and influencing of global competition are considered. Key words: globalization, company, exportation, licensing, франчайзинг, investments, strategy, competition, markets. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Економічна теорія |
uk_UA |
dc.title |
Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Базовые модели вхождения ТНК на международные рынки в условиях глобализации |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Base models of including of ТNK to the international markets in the conditions of globalization |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.439.5:631.115.2(477) |
|