Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Козицька, Г.В.
dc.date.accessioned 2011-07-08T15:42:45Z
dc.date.available 2011-07-08T15:42:45Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122
dc.description.abstract Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”. Ключові слова: товарна політика, ринок, асортимент, товарний портфель, якість продукції. uk_UA
dc.description.abstract Проанализировано состояние автомобильного рынка Украины. Определены основные тенденции его развития. Проанализирован товарный портфель ЗАО „Запорожский автомобилестроительный завод” с использованием методик АВС-анализа и матрицы „General Electric”. Предложены направления усовершенствования товарной политики ЗАО „ЗАЗ”. Ключевые слова: товарная политика, рынок, ассортимент, товарный портфель, качество продукции. uk_UA
dc.description.abstract Ukrainian automobile market condition is analyzed. Main trends of its development are defined. CJSC “Zaporizhzhja automobile building plant” product portfolio is analyzed with the help of such methods as ABC-analysis and „General Electric” matrix. Main areas of CJSC “ZAZ” product forming are offered. Key words: product policy, market, choice, product portfolio, product quality. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи uk_UA
dc.title.alternative Формирование товарной политики автомобилестроительного предприятия в условиях финансово-экономического кризиса uk_UA
dc.title.alternative Automobile manufacturing business product policy forming in conditions of an financial-economical crisis uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.628


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис