Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гончаренко, М.Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T14:56:33Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T14:56:33Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Организация системы сбыта продукции на промышленных предприятиях с учетом отраслевых особенностей рынка / М.Ф. Гончаренко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 146-149. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24094 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості організації системи збуту продукції на промислових підприємствах. Визначено необхідність обліку галузевих особливостей в процесі організації і управління системою збуту продукції промислового підприємства. Перспективним напрямом дослідження намічено вивчення особливостей управління збутом з метою досягнення комерційного успіху промисловими підприємствами. Ключові слова: збут, промислове підприємство, ринок промисловий, ринок, система збуту, система збуту продукції, організація системи збуту. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены особенности организации системы сбыта продукции на промышленных предприятиях. Определена необходимость учета отраслевых особенностей в процессе организации и управления системой сбыта продукции промышленного предприятия. Перспективным направлением исследования намечено изучение особенностей управления сбытом с целью достижения коммерческого успеха промышленными предприятиями. Ключевые слова: сбыт, промышленное предприятие, рынок промышленный, рынок, система сбыта, система сбыта продукции, организация системы сбыта. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The features of organization of the system of sale products are considered on industrial enterprises. The necessity of account of a particular branch features is certain in the process of organization and management the system of sale the products of industrial enterprise. Perspective direction of research is set the study of features of management a sale with the purpose of achievement of commercial success industrial enterprises. Key words: sale, industrial enterprise, market, industrial market, system of sale, system of sale products, organization of the system of sale. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Организация системы сбыта продукции на промышленных предприятиях с учетом отраслевых особенностей рынка |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Організація системи збуту продукції на промислових підприємствах з урахуванням галузевих особливостей ринку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Organization of the system of sale products on industrial enterprises taking into account the of a particular branch features of market |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.146:334.716 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті