Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Артюхіна, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T14:54:07Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T14:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі / М.В. Артюхіна // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 135-137. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24092 |
|
dc.description.abstract |
Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави. Стан здоров’я українців є незадовільним, тому пріоритетною у державі стає програма реформування медичної галузі. У статті проаналізовано з позицій маркетингу заходи, що плануються у зв’язку з упровадженням реформи. Розглянуті сегментація ринку та комплекс маркетингу медичних установ. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Здоровье нации — базовый фактор стратегического развития государства. Состояние здоровья украинцев является неудовлетворительным, поэтому программа реформирования медицинской отрасли становится приоритетной в государстве. В статье проанализированы с позиций маркетинга мероприятия, которые планируются в связи с внедрением реформы. Рассмотрены сегментация рынка и комплекс маркетинга медицинских услуг. Ключевые слова: учреждение охраны здоровья, маркетинг медицинских услуг. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Health of the nation is the basic condition of strategic development of the state. The health condition of the Ukrainian is not perfect so the programmer of reformations in medical field is of the first priority new. He article deals with the analysis of means concerning introducing the reforms planned from the point of view of marketing. The segmentation of the market and the complex of marketing of health protection institutions are under research. Key words: health protection institution, marketing of medical services. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Маркетинговая деятельность учреждений охраны здоровья в условиях реформирования отрасли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing functioning of health protection institutions in the condition of reforming the field |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138:61 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті