Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Артюхіна, М.В.
dc.date.accessioned 2011-07-08T14:54:07Z
dc.date.available 2011-07-08T14:54:07Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі / М.В. Артюхіна // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 135-137. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24092
dc.description.abstract Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави. Стан здоров’я українців є незадовільним, тому пріоритетною у державі стає програма реформування медичної галузі. У статті проаналізовано з позицій маркетингу заходи, що плануються у зв’язку з упровадженням реформи. Розглянуті сегментація ринку та комплекс маркетингу медичних установ. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг. uk_UA
dc.description.abstract Здоровье нации — базовый фактор стратегического развития государства. Состояние здоровья украинцев является неудовлетворительным, поэтому программа реформирования медицинской отрасли становится приоритетной в государстве. В статье проанализированы с позиций маркетинга мероприятия, которые планируются в связи с внедрением реформы. Рассмотрены сегментация рынка и комплекс маркетинга медицинских услуг. Ключевые слова: учреждение охраны здоровья, маркетинг медицинских услуг. uk_UA
dc.description.abstract Health of the nation is the basic condition of strategic development of the state. The health condition of the Ukrainian is not perfect so the programmer of reformations in medical field is of the first priority new. He article deals with the analysis of means concerning introducing the reforms planned from the point of view of marketing. The segmentation of the market and the complex of marketing of health protection institutions are under research. Key words: health protection institution, marketing of medical services. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговая деятельность учреждений охраны здоровья в условиях реформирования отрасли uk_UA
dc.title.alternative Marketing functioning of health protection institutions in the condition of reforming the field uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:61


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис