Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Юдін, М.А.
dc.date.accessioned 2011-07-08T14:53:00Z
dc.date.available 2011-07-08T14:53:00Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризовий та кризовий період, основою якого виступає інноваційний підхід. Ключові слова: турбулентність, нормальність, конкурентна стратегія, турбулентна економіка. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена анализу методов формирования конкурентной стратегии АООТ “Первомайскдизельмаш” в условиях турбулентной экономики, и рассмотрены возможные подходы к разработке модели управления предприятием в аких условиях. Сформированы механизмы достижения стабильности машиностроительного предприятия в предкризисный и кризисный периоды, основой которого выступает инновационный подход. Ключевые слова: турбулентность, нормальность, конкурентная стратегия, турбулентная экономика. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the methods analysis of competetive strategy of JSC “Pervomaiskdieselmash” forming in the conditions of turbulent economy, and possible approaches to the development of the management of the enterprise in this kind of conditions are mentioned. The mechanism of machine-building enterprise stable development during the pre-crisis and crisis periods on the basis of innovative approach. Key words: turbulence, normality, competetive strategy, turbulent economy. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності uk_UA
dc.title.alternative Формирование конкурентной стратегии машиностроительного предприятия в условиях турбулентности uk_UA
dc.title.alternative Forming of the machine-building enterprise strategy in the conditions of turbulence uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.009.12


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис