Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Юдін, М.А. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T14:53:00Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T14:53:00Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризовий та кризовий період, основою якого виступає інноваційний підхід. Ключові слова: турбулентність, нормальність, конкурентна стратегія, турбулентна економіка. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена анализу методов формирования конкурентной стратегии АООТ “Первомайскдизельмаш” в условиях турбулентной экономики, и рассмотрены возможные подходы к разработке модели управления предприятием в аких условиях. Сформированы механизмы достижения стабильности машиностроительного предприятия в предкризисный и кризисный периоды, основой которого выступает инновационный подход. Ключевые слова: турбулентность, нормальность, конкурентная стратегия, турбулентная экономика. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to the methods analysis of competetive strategy of JSC “Pervomaiskdieselmash” forming in the conditions of turbulent economy, and possible approaches to the development of the management of the enterprise in this kind of conditions are mentioned. The mechanism of machine-building enterprise stable development during the pre-crisis and crisis periods on the basis of innovative approach. Key words: turbulence, normality, competetive strategy, turbulent economy. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формирование конкурентной стратегии машиностроительного предприятия в условиях турбулентности |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Forming of the machine-building enterprise strategy in the conditions of turbulence |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
621.009.12 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті