dc.contributor.author |
Чеботарьов, В.А. |
|
dc.contributor.author |
Кобиляцький, О.П. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T09:36:31Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T09:36:31Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966 |
|
dc.description.abstract |
Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркетинговою діяльністю, зерновиробництво, товар, ціноутворення, просування, збут. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Определена целесообразность применения современной маркетинговой концепции на всех этапах производства и сбыта зерна. Рассмотрено управление маркетинговой деятельностью в процессе ценообразования, разработки товарной концепции, сбыта и продвижения зерновой продукции. Ключевые слова: агромаркетинг, управление маркетинговой деятельностью, зернопроизводство, товар, ценообразование, продвижение, сбыт. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article determines feasibility of application of modern marketing concepts at all stages of production and marketing of grain. Also this article analyses management of marketing activities in pricing, development of goods concept, marketing and promoting grain production. Key words: agromarketing, management of marketing activities, grain production, product, pricing, promotion, marketing. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Управление маркетингом зернопродуктового подкомплекса в условиях глобального продовольственного кризиса |
uk_UA |
dc.title.alternative |
A management of grain-product subcomplex marketing in the conditions of global food crisis |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
[338.43 : 633.1] : 338.24 |
|