Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чеботарьов, В.А.
dc.contributor.author Кобиляцький, О.П.
dc.date.accessioned 2011-07-08T09:36:31Z
dc.date.available 2011-07-08T09:36:31Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966
dc.description.abstract Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркетинговою діяльністю, зерновиробництво, товар, ціноутворення, просування, збут. uk_UA
dc.description.abstract Определена целесообразность применения современной маркетинговой концепции на всех этапах производства и сбыта зерна. Рассмотрено управление маркетинговой деятельностью в процессе ценообразования, разработки товарной концепции, сбыта и продвижения зерновой продукции. Ключевые слова: агромаркетинг, управление маркетинговой деятельностью, зернопроизводство, товар, ценообразование, продвижение, сбыт. uk_UA
dc.description.abstract The article determines feasibility of application of modern marketing concepts at all stages of production and marketing of grain. Also this article analyses management of marketing activities in pricing, development of goods concept, marketing and promoting grain production. Key words: agromarketing, management of marketing activities, grain production, product, pricing, promotion, marketing. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи uk_UA
dc.title.alternative Управление маркетингом зернопродуктового подкомплекса в условиях глобального продовольственного кризиса uk_UA
dc.title.alternative A management of grain-product subcomplex marketing in the conditions of global food crisis uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc [338.43 : 633.1] : 338.24


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис