Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Малишко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Царевич, Л.С. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T08:54:16Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T08:54:16Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретичні засади формування конкурентної стратегії національної економіки / О.В. Малишко, Л.С. Царевич // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 2. — С. 157-162. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23938 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізоване методологічне значення поняття «національна конкурентоспроможність», на основі існуючих дефініцій синтезоване узагальнююче визначення, на вазі положень теорії конкурентоспроможності розроблена методика оцінки міжнародної конкурентоспроможності галузі. Ключові слова: національна конкурентоспроможність, міжнародна конкурентоспроможність галузі, синтетичний показник, кластеризація. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проанализировано методологическое значение определений понятия «национальная конкурентоспособность», на основе существующих дефиниций синтезировано обобщающее определение, на базе положений теории конкурентоспособности разработана методика оценки международной конкурентоспособности отрасли. Ключевые слова: национальная конкурентоспособность, международная конкурентоспособность отрасли, синтетический показатель, кластеризация. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The methodological sense of the national competitiveness definitions has been considered. The generalized definition of the national competitiveness has been synthesized considering the existing definitions. The method of the industry’s international competitiveness has been developed on the basis of the competitiveness theory statements. Key words: national competitiveness, international competitiveness of an industry, synthetic indicator, clusterization. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні засади формування конкурентної стратегії національної економіки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретические основы формирования конкурентной стратегии национальной экономики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical Aspects of Forming the National Economy’s Competitive Strategy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.137.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті