Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, І.В.
dc.date.accessioned 2011-07-07T10:40:31Z
dc.date.available 2011-07-07T10:40:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835
dc.description.abstract В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія. uk_UA
dc.description.abstract В условиях перехода к рыночным отношениям маркетинг является одним из тех oсновних видов деятельности фирмы, без которой невозможно себе представить ее функционирование и развитие. Анализ современной экономической практики свидетельствует, что высокого результата предприятия могут достич только при систематичном и целенаправленном наваторстве, направленном на поиск нових возможностей. Ключевые слова: маркетинг, эффективность, конкурентоспособность, инновация, стратегия. uk_UA
dc.description.abstract In time of adoption to market relations, marketing is one of those main directions of operation, that is very important in working and developing of the firm. Analysis of current economic practice, shows that high result could be achieved only using systematical and purposeful innovating, addicted to search of new possibilities. Key words: marketing, effectiveness, competitiveness, innovation, strategy. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі uk_UA
dc.title.alternative Инновационная составляющая при разработке маркетинговых стратегий в металлургической отрасли uk_UA
dc.title.alternative Innovative component in developing marketing strategy on metallurgical branch uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc [33:669]:339.138.001.76


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис