Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чеботарьов, В.А.
dc.contributor.author Чеботарьова, Н.М.
dc.contributor.author Краковська, Т.
dc.contributor.author Гайдайчук, А.
dc.date.accessioned 2011-07-02T21:18:41Z
dc.date.available 2011-07-02T21:18:41Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу / В.А. Чеботарьов, Н.М. Чеботарьова, Т. Краковська, А. Гайдайчук // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 110-115. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23165
dc.description.abstract У статті досліджуються складові маркетингового середовища в агро-продовольчій сфері постсоціалістичних країн-членів Євросоюзу: інституціональне забезпечення маркетингової діяльності, регулювання виробничо-комерційної діяльності суб’єктів господарювання та утворення інфраструктури ринку. Ключові слова: маркетингове середовище, агропромислове виробництво, Євросоюз. uk_UA
dc.description.abstract Исследуются составляющие маркетинговой среды в агропродовольственной сфере постсоциалистических стран-членов Евросоюза: институциональное обеспечение маркетинга, регулирование производственно-коммерческой деятельности субъектов хозяйствования и создание инфраструктуры рынка. Ключевые слова: маркетинговая среда, агропромышленное производство, Евросоюз. uk_UA
dc.description.abstract Institutional implementation of marketing activity, production-commercial mutual relations’ managing of mйnage subjects and creation of market infrastructure. Key words: marketing environment, agroindustrial production, European Union. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Міжнародна та регіональна економіка uk_UA
dc.title Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу uk_UA
dc.title.alternative Формирование маркетинговой среды в агропромышленном производстве новых стран — членов Европейского Союза uk_UA
dc.title.alternative The constituents of marketing environment in the agro-food sphere of post socialistic countries — members of European Union uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.432:631.1.027


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис