Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чеботарьов, В.А. |
|
dc.contributor.author |
Чеботарьова, Н.М. |
|
dc.contributor.author |
Краковська, Т. |
|
dc.contributor.author |
Гайдайчук, А. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-02T21:18:41Z |
|
dc.date.available |
2011-07-02T21:18:41Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу / В.А. Чеботарьов, Н.М. Чеботарьова, Т. Краковська, А. Гайдайчук // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 110-115. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23165 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджуються складові маркетингового середовища в агро-продовольчій сфері постсоціалістичних країн-членів Євросоюзу: інституціональне забезпечення маркетингової діяльності, регулювання виробничо-комерційної діяльності суб’єктів господарювання та утворення інфраструктури ринку. Ключові слова: маркетингове середовище, агропромислове виробництво, Євросоюз. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Исследуются составляющие маркетинговой среды в агропродовольственной сфере постсоциалистических стран-членов Евросоюза: институциональное обеспечение маркетинга, регулирование производственно-коммерческой деятельности субъектов хозяйствования и создание инфраструктуры рынка. Ключевые слова: маркетинговая среда, агропромышленное производство, Евросоюз. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Institutional implementation of marketing activity, production-commercial mutual relations’ managing of mйnage subjects and creation of market infrastructure. Key words: marketing environment, agroindustrial production, European Union. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Міжнародна та регіональна економіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формирование маркетинговой среды в агропромышленном производстве новых стран — членов Европейского Союза |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The constituents of marketing environment in the agro-food sphere of post socialistic countries — members of European Union |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.432:631.1.027 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті