Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жигулін, О.
dc.date.accessioned 2011-06-21T22:44:58Z
dc.date.available 2011-06-21T22:44:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412
dc.description.abstract У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as an example are identified. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством uk_UA
dc.title.alternative Consumer's influence as basic factor of forming of control system by an enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.004:658


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис