Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жигулін, О. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-21T22:44:58Z |
|
dc.date.available |
2011-06-21T22:44:58Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412 |
|
dc.description.abstract |
У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління
підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved
that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of
aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as
an example are identified. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Consumer's influence as basic factor of forming of control system by an enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
65.004:658 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті